۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷
واحدهای مسکن مهر بدون امکانات تحویل داده نمی‌شود
معاون شرکت عمران شهرهای جدید:

واحدهای مسکن مهر بدون امکانات تحویل داده نمی‌شود

رضایی، معاون شرکت عمران شهرهای جدید گفت: تمامی واحدهای مسکن مهر با دستور وزیر راه وشهرسازی با امکانات کامل تحویل داده می‌شود و هیچ واحدی بدون تجهیزات به بهره‌برداری نمی‌رسد.

به گزارش بازار، ناصر رضایی معاون شرکت عمران شهرهای جدید گفت: وقتی آمار و اطلاعات را بررسی می کنیم تا دهک ۶ جامعه توان خرید خانه را ندارند و در برخی از موارد شاهد آن هستیم که دهک‌هایی که حتی توان اجاره و یا پرداخت هزینه‌های واحدهای مسکونی را ندارند.

به گفته وی در برخی از موارد شاهد آن هستیم که متقاضیان واحدهای مسکن مهر با مشکلاتی روبرو هستند که حتی توان پرداخت شارژ واحدهای مسکن مهر را ندارند و در پرداخت هزینه‌های آسانسور با مشکل مواجه شده اند.

او اظهار کرد: اتفاقاتی که در ۱۰ سال گذشته رخ داده و باعث شده است که واحدهای مسکن مهری که با ۵ تا ۶ میلیون تومان ساخته شده بودند با انباشت هزینه‌ها مواجه شوند و دولت مجبور به پرداخت هزینه برای این واحدهای مسکن مهر شده تا این واحدها به بهره برداری برسد.

وی توضیح داد: مشکلاتی که برای مسکن مهر ایجاد شده بود از جمله مشکلات کیفی سازی، مقاوم سازی و ایجاد زیرساخت ها باعث شد که وزیر راه وشهرسازی به تکمیل این واحدها ورود کند و دستور دهد که تمامی واحدهای مسکن مهر با امکانات کامل به متقاضیان تحویل داده شود.

کد خبر: ۲۸۳٬۱۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha