۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶
۸۰۰ تن مرغ و گوشت در بازارهای استان سمنان توزیع شد
برای تنظیم بازار؛

۸۰۰ تن مرغ و گوشت در بازارهای استان سمنان توزیع شد

سمنان- قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: سال قبل برای تنظیم بازار، کنترل و مهار تورم نزدیک به ۸۰۰ تن گوشت قرمز و گوشت مرغ در بازارهای استان توزیع شد.

محمد رضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن اشاره به سیاست های تنظیم بازار اجرایی از سوی متولیان در سراسر استان سمنان بیان کرد: در راستای مقابله با کمبودهای احتمالی، تورم و برای تنظیم بازار سال گذشته ۸۰۰ تن گوشت مرغ و گوشت قرمز در مراکز عرضه استان توزیع شده است.

وی از توزیع ۲۷۲ تن گوشت منجمد قرمز در مراکز عرضه استان سمنان خبر داد و افزود: ۵۲۴ تن گوشت مرغ منجمد نیز در بازارهای عرضه سراسر استان توزیع شد تا بتوانیم شاهد تنظیم بازار این محصولات باشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان همچنین از توزیع هشت هزار تن شکر در بازارهای استان برای تنظیم بازار این محصول به خصوص در نزدیکی ماه رمضان و عید نوروز و زمان های پیک مصرف خبر داد و گفت: سال گذشته یک هزارو ۴۵۰ تن برنج وارداتی در استان توزیع شده است.

قاسمی همچنین با اشاره به توزیع ۸۰ هزارتن گندم خوراکی و بذری در استان سمنان افزود: پنج هزار تن محصول جو هم در سال ۱۴۰۲ به صورت تنظیم بازار در سراسر استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه سیاست دیگر دولت در کنار توزیع و رفع کمبودها، نظارت بر عرضه کالاهای اساسی در سراسر استان سمنان است، تاکید کرد: سال گذشته ۵۳ هزار مورد بازرسی از اماکن عرضه کالاهای دولتی توسط بازرسان تنظیم بازار و اصناف و تعزیرات حکومتی صورت گرفته و با متخلفان برخورد شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: عرضه و توزیع کالاها در استان با شدت مورد نظارت قرار می گیرد تا شاهد بروز تخلفات در زمینه توزیع اقلام اساسی مورد نیاز مردم نباشیم.

کد خبر: ۲۸۴٬۹۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha