۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸
رفتن مدیرعامل تاپیکو شایعه است| فرآیند انتخاب مدیرعامل تاپیکو از انتخاب معاون وزیر پیچیده تر است
معاون وزیر کار در گفتگو با بازار درباره رفتن افقهی گفت:

رفتن مدیرعامل تاپیکو شایعه است| فرآیند انتخاب مدیرعامل تاپیکو از انتخاب معاون وزیر پیچیده تر است

معاون وزیر کار درباره احتمال رفتن افقهی از تاپیکو گفت: تغییر شایعه است و ممکن است حتی خود من نیز دیگر در این سمت نباشم. اما انتخاب مدیرعامل تاپیکو از انتخاب معاون وزیر سخت تر است.

بازار؛ گروه آب و انرژی: علیرضا عسگریان معاون اقتصادی و رفاهی وزیر کار و دبیر هیات امنای تامین اجتماعی در گفتگو با بازار درباره شایعات مطرح شده درخصوص رفتن بابک افقهی از مدیریت هلدینگ سرمایه گذاری تاپیکو گفت: احتمال هر گونه جابه جایی وجود دارد. ممکن است خود من نیز به فردا دیگر معاون وزیر نباشم و قرار باشد که کسی دیگری این مسئولیت را بر عهده بگیرد.

او همچنین خبر جابه جایی مدیرعامل تاپیکو را شایعه دانست و افزود: تغییر مدیرعامل هلدینگ های بزرگ به این راحتی نبوده و نیازمند یک بررسی دقیق است. تاپیکو بزرگترین هلدینگ نفتی و گازی زیر مجموعه وزارت کار است. هر گونه تغییر در این هلدینگ های بزرگ یک فرآیند پیچیده است. این فرآیند تغییر مدیرعامل تاپیکو حتی از فرآیند تعیین معاون وزیر هم سخت تر است.

گفتنی است شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین(تاپیکو) زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی یک دهه اخیر اغلب میان جریان‌های سیاسی و حزبی در دست گردش بوده است و به همین دلیل، کمتر دوره‌ای را می‌توان یافت که این شرکت در مدار آرامش و کارآیی بوده باشد.

در دولت سیزدهم و طی دو سال اخیر، تغییرات بسیاری در هیئت‌مدیره این شرکت و مدیران آن صورت گرفت که همین موضوع موجب بروز نارضایتی‌هایی در میان سهامداران این شرکت شد.

کد خبر: ۲۸۵٬۲۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha