۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵
۱۲ طرح آب شیرین کن با ظرفیت ۱۳۰ هزار متر مکعب در استان بوشهر اجرایی شد
استاندار بوشهر:

۱۲ طرح آب شیرین کن با ظرفیت ۱۳۰ هزار متر مکعب در استان بوشهر اجرایی شد

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: ۱۲ طرح آب شیرین کن با ظرفیت ۱۳۰ هزار متر مکعب در استان بوشهر اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجرای طرح های توسعه ای بویژه در حوزه آب و راه و مسکن و درمان از اولویت های استان بوشهر به شمار می رود.

وی افزود: تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی بویژه پروژه های اولویت دار که مورد مطالبه مردم هستند، در دستور کار قرار دارند.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در حوزه آب، شاهد طرح های سدسازی و آب شیرین کن هستیم که به موازات همدیگر در مسیر رفع تنش آبی اجرایی و عملیاتی شده است.

محمدی زاده تصریح کرد: هم اکنون چندین طرح سدسازی در شهرستان های مختلف استان در دست اجراست که اهتمام تیم عمرانی استان، تکمیل آنهاست.

وی اضافه کرد: سد باهوش تنگستان با سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیارد تومان، ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و شبانه روزی برای تکمیل این پروژه تلاش داریم.

استاندار بوشهر گفت: هم اکنون ۱۲ طرح آب شیرین کن در ۱۰ شهر استان بوشهر در دست اجراست که اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل آب شیرین کن ها تامین شده است.

محمدی زاده بیان کرد: آب شیرین کن در عسلویه، بوشهر، تنگستان، بنک، سیراف، جم، آبپخش، سعدآباد، وحدتیه، هلیله و دیر و وحدتیه در دست اجراست.

وی ابراز داشت: اکنون از محل آب شیرین کن‌ها، روزانه ۱۰۵ هزار متر مکعب آب تامین می شود و با تکمیل طرح های جدید به ۲۳۵ هزار متر مکعب آب افزایش می یابد.

استاندار بوشهر افزود: به طور مکرر از پروژه های سدسازی و آب شیرین کن در استان بوشهر بازدید می کنیم و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

کد خبر: ۲۸۶٬۷۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha