۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۸
پایش و انتقال تجربیات مثبت استان‌ها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن تاکید کرد

پایش و انتقال تجربیات مثبت استان‌ها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن

رضایی، معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن بر پایش و انتقال تجربیات مثبت استان‌ها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

به گزارش بازار، تقی رضایی معاون املاک و حقوقی سازمان که برای شرکت در چهارمین نشست فصلی و منطقه‌ای برای پایش برنامه اجرایی سازمان در حوزه املاک و حقوقی به استان خراسان رضوی و شهر مشهد سفر کرده است، هدف از برگزاری این همایش را تشریک مساعی و هم‌افزایی بین ادارات کل راه و شهرسازی و سازمان ملی زمین و مسکن و انتقال تجربیات مثبت استان‌ها به یکدیگر عنوان کرد.

معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن افزود: در این همایش پایش عملکرد برنامه اجرایی سال گذشته و آسیب‌ها و نقاط ضعف و قوت ۷ اداره کل راه و شهرسازی استان‌های شرقی کشور در پنل‌های تخصصی مرور خواهد شد.

وی ادامه داد: بررسی عملکرد و اهداف ادارات کل راه و شهرسازی در سال ۱۴۰۳ از دیگر مواردی است که این نشست مورد بررسی و پایش قرار می‌گیرد. تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن، روش‌های مختلف تامین هزینه اجرای طرح‌ها، مولدسازی دارایی‌ها، تحصیل زمین از طریق توافقات با نیروهای مسلح و توافقات با بخش خصوصی از جمله موضوعاتی است که در این همایش به آنها پرداخته می‌شود.

گفتنی است این همایش با حضور مدیران کل، معاونان املاک و حقوقی، معاونان شهرسازی، معاونان مسکن و همچنین روسای ادارات حقوقی، واگذاری، املاک و روسای بانک زمین ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، شرق سمنان، سمنان، گلستان و مازندران برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۲۸۷٬۲۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha